۱۳۹۵ بهمن ۲۱, پنجشنبه

هنوز نیامده این همه وحشت!


پنج هفته مانده به چهارشنبه‌سوری جوانان به استقبال آن می‌روند تا باز هم مثل سالهای گذشته آن را صحنه رویایی با رژیم ضد‌مردمی آخوندها تبدیل کنند.

رژیم و نیروهای سرکوبش نیز به این گمان واهی که می‌توانند با ایجاد فضای رعب و سرکوب مردم را از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری بازدارند، از هم‌اکنون اقداماتشان را شروع کرده و طی دو هفته گذشته اقدام به دستگیری فروشندگان مواد محترقه و ضبط مواد آنها کرده‌اند. 

خبرگزاری حکومتی ایسنا 30 دی 95 از کشف 250هزار عدد مواد محترقه خطرناک! در کردستان خبر داد.

این خبرگزاری در 9بهمن 95 نیز نوشت 145هزار مواد محترقه طی سه ماه گذشته در آستارا کشف شده است.

ایسنا در 11بهمن از کشف 2000 عدد مواد محترقه در دهلران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان 2بهمن: محموله با 157هزار انواع مواد محترقه درکرمانشاه کشف شد.

خبرگزاری حکومتی ایرنا 4بهمن: بیش از 86هزار عدد انواع مواد محترقه در بوکان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم 13بهمن: کشف 30هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در رضوانشهر

و... 
نیروی انتظامی از هم‌اکنون تلاش دارد با بزرگنمایی اقدامات سرکوبگرانه‌اش در زمینه کشف مواد محترقه، چنین القا کند که گویا روی مواد محترقه کنترل دارد و ضمنا می‌خواهد با عدد و رقم سازی در زمینه کشف این مواد و جو ترس را بر فروشندگان آنها حاکم کند تا به هر اندازه که می‌تواند مردم را از برگزاری مراسم چهارشنه سوری بازدارد.

اما واقعیت این است که این اقدامات رژیم آن روی سکه ترس و وحشت آن از استقبالی است که مردم همه ساله از این مراسم ملی به‌عمل می‌آورند.

البته رژیم سعی می‌کند در کنار بگیر و ببندها، با ترفندهای مختلف دیگر نیز با این مراسم مقابله کند. از جمله این بار، با سوء‌استفاده از حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و کشته و مجروح شدن آتش‌نشانان فداکار و مردم، بساط دجالگرانه‌ای با عنوان ”کمپین تحریم چهارشنبه‌سوری به پاس قدردانی از ققنوس‌های پلاسکو“، توسط ایادیش راه انداخته که البته نه تنها کسی را نفریفته بلکه مردم با دیده نفرت به این اقدام مسخره رژیم نگاه می‌کنند تا جاییکه رژیم مجبور شد که این بساط دجالگرانه را جمع کند.

واقعیت این است که مراسم چهارشنبه‌سوری برای مردم و جوانان ایرانی، تنها یک مراسم و جشن معمولی نیست، بله این فرصتی است که با استفاده از این مناسبت ملی و مردمی، می‌توانند، اعتراض و نفرت خود را از این رژیم با آتش چهارشنبه‌سوری نشان دهند. به همین دلیل است که به‌رغم همه سرکوبها و ترفندهای مختلف از گرفتن فتوی از مراجع حکومتی گرفته تا درست کردن فیلمهای مسخره در این رابطه، باز هم هر ساله مردم و جوانان ایرانی خشم و نفرت خود را نسبت به این رژیم ضد‌مردمی با برپا کردن آتشها نشان می‌دهند.

لذا روشن است که امسال نیز مردم به امید این‌که روزی آتش به خرمن هستی این نظام ضد‌مردمی و ضدایرانی بزنند، به استقبال شب چهارشنه سوری رفته و پاسخ همه اقدامات رژیم را به بهترین وجه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر