۱۳۹۵ دی ۱۷, جمعه




 

       

                                تولد در دامن مرگ

            
                
در جامعه امروزه ایران با پدیده‌هایی روبه‌رو هستیم که جوامع دیگر نظیر ندارد و یا اگرهم هست ابعاد آن مانند ایران علنی و این میزان گسترده نیست. یکی از این پدیده‌های دردآور و تاثر برانگیز موضوع کودک فروشی است کودکانی که بعد از تولد و حتی قبل از تولد فروخته می‌شوند.

خانواده‌ای که باید تولد کودک خود را جشن بگیرند و کودکی که باید در آغوش گرم خانواده‌ای پرورش پیدا کند ولی در ایران آخوندزده نوزادانی هستند که هیچ‌کس انتظار به دنیا آمدن‌شان را نمی‌کشد و اگر هم کسی منتظر باشد، به‌دنبال این است که هرچه زودتر این فرشته کوچک را به پول نزدیک کند. نوزادانی که غم و بدبختی زودتر از خودشان متولد شده است. پس با به دنیا آمدن کودک، سروکله خریدارها یا به عبارت بهتر دلالان کودک نیز پیدا می‌شود و چون می‌دانند که این خانواده به پول نیاز دارند، پس قیمت‌های متفاوتی را عنوان کرده و سعی در جلب رضایت پدر و مادر کودک دارند؛ و بالاخره بر سر قیمت توافق کرده و بچه را از آغوش مادر جدا می‌کنند و این سرآغازی است بر زندگی جدید این کودک از همه جا بی‌خبر. قصه دردناکی که شخصیتهای آن برای کسب درآمد، بخشی از وجود خود یعنی فرزند خویش را می‌فروشند.

فروش یا پیش فروش کودکان معصوم، پدیده دردآور این‌ روزهای جامعه ایران است، نوزدان معتاد هم وجه دیگری از این پازل درد و فقر مردم ایران است و نوزادان معتاد، امروز دیگر یک افسانه نیست، واقعیتی است که در دل جامعه وجود دارد. مادران معتاد، که خود قربانی اعتیاد هستند، نوزادانشان هم به این بلای خانمان سوز گرفتار می‌شوند. یک آمار تکان دهنده به اعتراف یک کارگزار حکومتی از این قراراست:
مصطفی سراج مدیر کل بهزیستی شهرستانهای استان تهران با اشاره به این‌که ۸۰ تا ۹۰ درصد نوزادان معتاد بی‌سرپرست در بیمارستانها جان خود را از دست می‌دهند و روند درمان آنها با مرگ متوقف می‌شود،

و ادامه می‌دهد: «مرگ این دسته از کودکان در شیرخوارگاهها چندان غیرطبیعی نیست».
واقعیت این است که فقر در به‌وجود آمدن و گسترش بحران کودک فروشی نقش اساسی بازی می‌کند،.
فقری كه محصول چپاول گسترده اموال مردم ایران ازتوسط تمامیت رژیم است كه دیگر این روزها در جنگ باندها مستمراً افشا می‌شود. وقتی وزیر دولت آخوندی، دارایی هایش سر به میلیاردها می‌زند، كاملا روشن است كه آن  روی سكه آن شیوع و گسترش این نوع بحرانهای اجتماتی است كه كودك فروشی یكی از دردناكترین نمونه‌های آن است
و الا چرا در سرزمینی كه روی دریای نفت خوابیده است ، بالاترین ذخایرگازی دنیا را دارد و از نظر سایر معادن یكی از داراترین كشورها محسوب می‌شود، باید  چنین  پدیده‌های شومی فراگیر شود.
آری جز این نیست كه وقتی سردمداران و نهادهای حاكمیت ولایت فقیه، تماماً و تا اعماق، به اعتراف خودشان  در فساد غرقند و روزی نیست كه بر سر غارت بیشتر اموال مردم ایران،همدیگر ر ا ندرند، بطور منطقی این مردم محروم ایران زمین هستند كه  قیمت آن را  بالاجبار می‌دهند و كودك فروشی یكی از محصولات دستگاه غارت و چپاول نظام ولایت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر